rozwijane

piątek, 1 marca 2013

metoda NIA: czosnek, kapusta i cieciorka -=DZIEŃ 1=-

Jakieś szarlataństwo i ciemnogród powiecie...może i racja, ale ja lubię podziałać na swój organizm jakąś tradycyjną, czyt.średniowieczną metodą ;)
Oczyszczanie, o to tu właściwie chodzi, oczyścić organizm z toksyn, które wdychamy, zjadamy, wypijamy, z wszelkich konserwantów, z karcynogenów (choć to może naciągana teoria, ale w necie metoda NIA jest postrzegana jako lecząca raka).
Ja chcę tylko odciążyć swoje wnętrze z tego co niedobre i szkodliwe, a jakie będą efekty....? dowiem się za jakieś pół roku.
Więc do dzieła. Jak to działa?
Metoda jest prosta i na pierwszy rzut oka nie widać, aby cokolwiek w niej mogło zaszkodzić, więc może tylko pomóc :D

Dzisiaj pierwszy dzień, więc potrzebne będą:

  • 3 ząbki czosnku
  • kółeczko (obrączka, uszczelka, obojętnie jakie kółeczko o średnicy ok 2,5ch i wysokości kilku mm)
  • chusteczki higieniczne
  • spirytus salicylowy lub inny środek odkażający
  • waciki
  • plaster
  • bandaż elastyczny
I co trzeba zrobić?
Wymyślną metodą odstraszającą wampiry, trzeba doprowadzić do powstania bombla na łydce:

  • Ogól udko :) 
  • Odkaź


  • Naciskając palcem na łydkę wybieramy miejsce najmniej czułe (aż jestem bardzo zdziwiona, że dotykanie palcem w różnych miejscach łydki daje takie różne odczucia). Miejsce, gdzie najmniej "czujemy" będzie NASZYM MIEJSCEM


  • W miejscu wyznaczonym przez dotyk przyczepiamy plastrem nasz PIERŚCIEŃ, zdezynfekowany oczywiście





  • Rozgnieciony czosnek (lub wyciśnięty praską) upychamy szczelnie w kółku UWAGA: tylko w kółku !!
  • Przykrywamy to folią (ale małym kawałkiem, tylko po to, aby czosnek nie wysechł, na to chusteczka i bandażujemy, dość mocno, aby wszystko dobrze przylegało i się nie ruszało, bo z tym SKARBEM trzeba chodzić 24-30h


To na razie tyle, siedzę tu i czuję jak antywampirza woń roztacza się wokół mnie. Dzisiejszej nocy mogę być pewna, że żaden Edward lub inna zimna istota mnie nie odwiedzi ;)

*insynuacje do Zmierzchów mi się nasuwają, bo jestem z dzieciakami na etapie codziennych seansów tej sagi 




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz