rozwijane

poniedziałek, 11 marca 2013

metoda NIA: czosnek, kapusta i cieciorka -=DZIEŃ 11=-

Minął 11 dzień cieciory. Co się zmieniło?
Od trzech dni wydzielina jest zabarwiona krwią i śmierdząca, znaczy się: zaczęło się.

Zastanawiam się czy dodawać zdjęcia, może i dodam, takie malutkie ;)

Dzisiaj dokuczała mi noga i trochę spuchła, ale podejrzewam dlaczego, ot efekt poweekendowy, wczoraj właściwie nic nie robiłam, nawet nie byłam na fitnesowym spacerze z rudą (nawrót zimy i po prostu mi się nie chciało), ale cieciorka bardzo nie lubi takiego zastoju, trzeba się ruszać, robić masaże usprawniające przepływ limfy i takie różne, żeby pomóc w krążeniu. Gnicie na kanapie odreagowując trudy imprezowe dnia poprzedniego (Dzień Kobiet, Dzień Kobiet ;););) ) zdecydowanie tu nie służy.
Dzisiaj się przemogłam, przeszłam 7km i od razu lepiej, wszystko krąży jak należy :)


 z rudzielcem na spacerku fitnesowym, powrót zimy marzec 2013
















Jak wygląda obiekt eksperymentalny?


Dzień 11













2 komentarze :

  1. Wokół rany przemywaj sokiem z aloesu, spirytus spowoduje swędzenie i pojawią się strupki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź, skorzystam na pewno, bo swędzenie doprowadza mnie nieraz do !@#$%^&*()!!!!!!!! A najgorzej to zacząć drapać :)

      Usuń