rozwijane

czwartek, 7 marca 2013

DZieŃ Kobiet, DzieŃ KObieT DIY tulipany

Dzisiaj post niezaplanowany, ale musiałam.....
Jutro Dzień Kobiet, więc, jako przewidująca mama, udałam się do Tesco, aby zakupić jakieś badyle do szkoły dla syneczka mojego ;)
Nie mogłam się do niego dodzwonić (jak zwykle zresztą), wiec nie posiadając informacji ile kobietek chce jutro obdarować, kupiłam 5 tulipanów.
Przyjechałam do domu i tu zaskoczenie (nie ukrywam, że miłe), otóż mój 13-latek widzi w swoim otoczeniu 15 niewiast, które chciałby wyróżnić i to wcale nie są nauczycielki, a koleżanki z klasy....hmmmm ładnie, ładnie....

...wsiedliśmy więc szybciutko do naszego bolida...

......minuta pięć i wracamy z jeszcze dziesięcioma pierzastymi tulipankami. W sumie 15szt, wyglądały tak:


Przyznacie, że tak sobie.....no ale od czego są moje zapasy wszystkiego w domu, jak nie do podrasowania kwiatków?



Co będzie potrzebne?

tulipany pojedynczo zawinięte w celofan

 suszone kwiatki lub trawy farbowane na jakiś konkretny kolor (tu niebieskie)

 różne kolory sizalu



  klamerki z biedronkami

 wstążka

Najwięcej roboty było z wydobyciem kwiatka z folii (i to było zadanie dla małoletniego), potem przykładałam do główki tulipana gałązkę suszu, wszystko razem okręciłam sizalem, z powrotem w celofan, spięte klamerką i na dole związane kokardką. Oto efekt końcowy, a właściwie 15 efektów :)










tulipan



tulipan

Polecam każdemu odwiedzenie co jakiś czas hurtowni kwiatowej. Można tam znaleźć takie cuda-wianki, o jakich nam się nawet nie śniło ;) A nigdy nie wiadomo kiedy mogą się przydać. 

Pozdrawiam serdecznie i wszystkim  Nam (czyt. Kobietkom)  Najlepszego :)
Obyśmy były lepsze, przede wszystkim dla siebie, ale dla otoczenia też :D:D:D



2 komentarze :