rozwijane

niedziela, 3 marca 2013

metoda NIA: czosnek, kapusta i cieciorka -=DZIEŃ 2...

Kolejny dzień zaczął się od spuchniętej nogi, trzeba uważać z bandażem elastycznym!! W południe sprawdzałam i bombelek nie był jeszcze gotowy, ale odparzenie wkoło obrączki od folii było. Folię przycięłam na wymiar obrączki, dałam nowego czosnku i zamiast bandaża posłużyłam się plastrami, którymi przykleiłam chusteczkę. Nie ma jakoś strasznego dyskomfortu, najgorzej jest ruszyć się  miejsca (chyba wtedy dochodzi do jakiś minimalnych przesunięć, albo po prostu skóra inaczej się napina, trochę szczypie. Codziennie chodzę z psem na spacery fitnesowe ;)  robimy 7 km w 55-60min i powiem szczerze, że obawiałam się trochę jak dam radę, ale dałam bez problemu, nawet lekko jeszcze opuchnięta noga (która jednak nie cierpła), wcale nie przeszkadzała. Dzień minął i przyszedł czas na rozpoczęcie całej kuracji, czyli zaaplikowania ziarenka ciecierzycy (cieciorki).


Dzisiaj i już do końca trwania kuracji potrzebne będą:
  • chęci
  • wytrwałość i zawzięcie
  • czyste ręce
  • kapusta (kawałek listka)
  • cieciorka
  • chusteczki higieniczne
  • spirytus salicylowy
  • waciki


Najpierw trzeba zrobić miejsce na ziarenko. Ściągamy z nogi całą czosnkową konstrukcję, przebijamy powstały pęcherz i ścigamy z niego skórę (to coś dla dzieciaków, które ciągle coś tam sobie grzebią w swoich rankach i pęcherzykach ;) ) 
W koło ranki przecieramy wszystko spirytusem. 







Teraz przygotuję kanapkę z kapusty, którą przyłożę do ranki. Chusteczkę trzeba zgiąć na pół i wyciąć w niej otwór, potem włożyć w środek kawałek liścia kapusty. 


Na rankę przykładamy ziarenko cieciorki, na to kanapkę chusteczkowo-kapustną i zawijamy całość bandażem, na 24h. Przez pierwsze 3 dni zmieniamy opatrunek raz dziennie, potem 2 razy dziennie.



Bleeee, ochyda.....Jak to nie przyniesienie zamierzonych skutków, to będę na siebie zła, że takie ała sobie robię ;)  Póki co jestem dobrej myśli, bo jak wiadomo, w każdym tego typu projekcie nastawienie jest najważniejsze. CDN...






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz