rozwijane

sobota, 9 lutego 2013

Biało-szare wnętrza

Na początek chciałam Wam pokazać fotki wnętrz, które po prostu mnie zafascynowały, zmieniły całą koncepcję urzadzenia części dziennej mojego mieszkania.
Wnętrza skandynawskie.
Biel, szarość, jasne drewno - często bielone i kilka mocnieszych akcentów, czarnych lub kutej stali
natura, natura, natura....
Ogladając takie wnetrza czuję się, jakbym za chwilkę miała pójść na spacer na jakieś klify, w piękny, bo słoneczny, ale wietrzny skandynawski, letni dzień.










fot. www.klikk.no

Koncepcje miałam rózne, bo moje mieszkanko, a właściwie jego dzienna część woła o remont. Remont się odwleka, a ja dojrzewam do jakiejś całościowej wizji, jakby to miało wygladać. Biała kuchnia z grubymi drewnianymi blatami, białe kafle nad nią, jasna podłoga (chyba skuszę się na wybielanie desek podłogowych, które już posiadam, ale o tym później) i ciemne, drewniane żaluzje. EXTRA !
Zamieszczone zdjęcia pochodzą z letniego domu szweckiego projektanta wnętrz Henricka Erikssona. (www.klikk.no)





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz